Výběrové řízení | Administrátor/ka oddělení – poloviční úvazek
Pro naše vědecké oddělení hledáme proaktivního, komunikativního, samostatného a pečlivého člověka, který bude spolehlivou administrativní podporou vědeckým pracovníkům. Pokud máte zkušenosti v oblasti administrativy, láká Vás pestrá administrativní agenda v kombinaci s office managementem, tato pozice je právě pro Vás! Čtěte dále o naší pozici
Administrátor/ka oddělení – poloviční úvazek
Náplň práce
- poskytovat administrativní podporu vědeckým a odborným pracovníkům vědeckého oddělení a jeho vedoucímu
- mít na starosti „office management“ – zajišťovat objednávky a nákupy materiálu a vybavení pro oddělení, spolupracovat při inventarizaci a správě majetku, pomáhat s organizací schůzek, rezervací místností, přípravě podkladů a zajištění zápisů aj.
- vystupovat jako kontaktní osoba mezi vědeckými pracovníky a odděleními Technicko-hospodářské správy (THS) – Ekonomické oddělení, Personální oddělení, Správa budov
- asistovat při zadávání docházky, cestovních příkazů
- podporovat nové zaměstnance při zajištění administrativních kroků spojených s nástupem, vč. podpory zahraničních pracovníků, stážistů a zaměstnanců na DPP
- usnadňovat zaměstnancům orientaci v interních předpisech, postupech a administrativní agendě
- pracovat v systému Verso pro správu docházky, cestovních příkazů a objednávek
- poskytovat dílčí asistenci řešitelům projektů, např. průběžným monitoringem čerpání rozpočtů či výpomocí s projektovou administrativou
Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou (ideálně ekonomického směru)
- angličtina min. B2 slovem i písmem (důležitá pro komunikaci se zahraničními pracovníky i pro zpracování materiálů v AJ)
- prokázanou aktivní znalost práce s PC – nástroje MS Office, Adobe Acrobat, nástroje pro online komunikaci, zkušenost s docházkovým systémem velkou výhodou
- výborné organizační schopnosti, pečlivost a schopnost samostatně řešit úkoly v souladu s potřebami členů týmu a pravidly projektů/organizace
- komunikativnost, samostatnost, proaktivní řešení úkolů, zodpovědnost, systematičnost, spolehlivost a pečlivost
- prokázané zkušenosti s administrativou a office managementem, orientace v oblasti administrací projektů výhodou
- aby pro Vás týmová spolupráce a dobrá atmosféra v týmu byla stejně tak důležitá, jako pro nás
Co nabízíme:
- práci ve stabilním zaměstnání vědecké výzkumné instituce
- práci na poloviční úvazek (s možností navýšení úvazku do budoucna)
- zajímavé finanční ohodnocení + roční finanční odměny
- klidné pracoviště v centru Prahy (u metra Malostranská) s možností flexibilního rozvržení pracovní doby
- pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- podporu dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, vč. jazykového vzdělávání
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, měsíční příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu, benefity ze sociálního fondu
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj motivační dopis a strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: nabor@arup.cas.cz. Motivační dopis a životopis je nezbytnou podmínkou pro zařazení do výběrového řízení. Do motivačního dopisu uveďte Vaše relevantní zkušenosti v oblasti administrativy, příp. projektového administrace.
Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Administrátor/ka oddělení a uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici Administrátor/ka oddělení.
-
Text výběrového řízení (256.28 KB)Stáhnout